Friday 13 December 2019

Viral Perkahwinan Wanita Ini Tamatkan Zaman Bujang Di Usia 56 Tahun

Viral pengantin usia 56 tahun

Memang betul orang kata, jodoh, ajal dan maut adalah ketentuan Allh SWT. Jika berjodoh walau pergi ke mana sekalipun pasti akan bertemu dan bersatu. Inilah yang berlaku terhadap seorang wanita yang masih belum berkahwin berusia 56 tahun yang dikenali sebagai Hajah Hawang.

Majlis perkahwinan Hajah Hawang berlangsung dengan kehadiran ramai orang diadakan di Sulawesi Tenggara, Indonesia dan telah selamat dinikahkan dengan seorang lelaki berstatus duda tanpa anak yang dikenali sebagai Sirajuddin.





Setelah lama membujang, akhirnya Hajah Hawang bersetuju untuk menamatkan zaman bujangnya di usia 56 tahun dengan seorang duda. Biarpun kedua-dua pasangan pengantin ini agak berusia, majlis perkahwinan yang diadakan sangat meriah dan heboh satu kampung malah viral di laman sosial.

Lebih memeranjatkan apabila pengantin perempuan kelihatan sangat cantik dan dikatakan nampak lebih muda daripada usianya setelah disolek dengan rapi. Manakala, busana yang digayakan juga nampak begitu anggun dan menyerlahkan kejelitaannya. Rata-rata tetamu yang datang masing-masing memuji dan senang dengan kedua-dua pengantin ini, lapor Tribunnews.











Hajah Hawang dan Sirajuddin

Perkahwinan mereka kini menjadi topik hangat di laman sosial serta turut menarik perhatian netizen yang mengkagumi kedua-dua pengantin ini yang dikatakan amat serasi dan secocok bagai pinang dibelah dua. Ramai yang mendoakan kebahagiaan mereka serta ingin melihat mereka terus gembira dengan status mereka yang terbaru. - www.koleksiviral.com

Add Comments

You are welcome to share your ideas with us in comments!
EmoticonEmoticon