Friday 13 December 2019

Diskaun Saman Trafik 50 Peratus Sempena Perayaan Hari Krismas

Saman trafik diskaun

KUALA LUMPUR - Polis Di Raja Malaysia (PDRM) menawarkan potongan diskaun sehingga 50 peratus bagi bayaran pelbagai jenis saman trafik (saman terpilih) sempena sambutan perayaan Hari Krismas ini.

PDRM dalam satu poster yang disiarkan di dalam media sosial rasmi memaklumkan, bayaran boleh dibuat di Dataran Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Kuala Lumpur pada 24 dan 26 Disember ini dari pukul 8.30 pagi sehingga 4.00 petang.

Bagaimanapun saman-saman yang tidak layak mendapat diskaun ialah saman kemalangan, saman berstatus NC (No Compoundable), saman berstatus waran tahun semasa, saman dalam perbicaraan, saman ops selamat tahun semasa dan saman berstatus mahkamah & saman berkaitan lori.

Diskaun saman trafik

Tawaran itu juga adalah bersempena Hari Bertemu Pelanggan bersama Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (KJSPT) Kuala Lumpur ACP Zulkefly Yahya. - BERNAMA

Jadi, kepada anda yang mempunyai banyak saman, eloklah mengambil peluang baik ini untuk membuat bayaran saman trafik dengan kadar segera supaya tiada lagi saman-saman yang tertunggak atau pun nama anda akan disenaraihitamkan oleh pihak PDRM.

Dapatkan diskaun saman segera dan untuk membuat pembayaran saman seperti yang diwar-warkan oleh pihak PDRM menerusi laman Facebook, semua bayaran saman boleh dibuat di Balai Polis Trafik, Jalan Tun H.S. Lee, Kuala Lumpur pada 24 dan 26 Disember nanti. Jangan ketinggalan dan rebutlah peluang yang sangat jarang kita dapatkan.

Add Comments

You are welcome to share your ideas with us in comments!
EmoticonEmoticon