Tuesday 22 August 2017

(VIDEO) Rakaman Objek Dikatakan Pocong Berjaya Dirakamkan Di Temerloh Kelihatan Menyeramkan Macam Real


Sejak semalam satu rakaman video telah ditonton lebih dari 2 juta kali selepas disebarkan tentang satu penemuan yang amat menyeramkan apabila didakwa objek yang terpapar dalam rakaman tersebut adalah makhluk yang menyerupai pocong.

Rakaman video yang menunjukkan kelibat satu makhluk yang dipercayai berpakaian serba putih itu dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook bernama Ahmad Zaki dan sehingga kini telah dikongsi netizen dengan puluhan ribu perkongsian.

Menurut pemilik video, makhluk yang dikatakan pocong itu dipercayai muncul di luar tingkap rumah yang didiaminya di Temerloh, Pahang. Pocong berkenaan sering menunjukkan dirinya pada jam 1.30 pagi dan sering muncul pada waktu yang sama pada hari berikutnya.


Apa yang lebih mengejutkan kemunculan bayangan makhluk yang menyeramkan itu dikatakan dalam keadaan statik, namun keadaan itu disangkal netizen dan turut menyifatkan tiada bukti sahih yang mengesahkan objek tersebut adalah makluk tersebut malah ada yang menyatakan mungkin ada seseorang yang ingin mempermainkan lelaki terbabit.



Menerusi perkongsian itu, segelintir netizen turut beranggapan mungkin Ahmad Zaki telah disantau seseorang dan makhluk tersebut datang menganggunya pada setiap malam selepas diarahkan. - www.koleksiviral.com

Add Comments

You are welcome to share your ideas with us in comments!
EmoticonEmoticon