Tuesday 16 May 2017

Gambar Kegigihan Seorang Lelaki Bermotosikal Membuat Pembayaran Tol Jadi Tular


Sejak semalam dua keping gambar yang memaparkan seorang lelaki yang menunggang motosikal dengan menggunakan laluan atau lorong Touch & Go di sebuah plaza tol yang tidak diketahui jadi tular di media sosial dan turut menarik perhatian ribuan netizen.

Rata-rata netizen menyifatkan tindakan lelaki berbaju merah yang menunggang motosikal jenis Honda EX5 itu amat melucukan kerana perbuatannya itu tidak pernah dibuat oleh orang lain, malah kisah lucu ini menjadi topik hangat hampir di seluruh media sosial di Malaysia.

Apakan tidak, lelaki terbabit didapati tidak menggunakan laluan khas untuk motosikal yang telah disediakan dengan percuma tetapi turut beratur panjang bersama-sama kenderaan lain hanya semata-mata ingin membuat pembayaran tol.



Beberapa komen lucu daripada netizen yang menganggap perbuatan lelaki bermotosikal itu membuat pembayaran tol adalah semata-mata ingin memberikan bantuan kepada kerajaan bagi menambahkan pendapatan negara.

Namun, ada beberapa pendapat yang mengatakan lelaki terbabit berkemungkinan besar adalah warga asing atau pun warga Bangladesh yang baru sahaja tiba di Malaysia dan juga lelaki berkenaan belum tahu laluan motosikal adalah percuma. Ada juga yang berpendapat lelaki berkenaan hanya ingin menambah nilai Touch & Go untuk kegunaan lain.

Di bawah ini adalah rakaman seorang lelaki yang membuat pembayaran tol untuk superbike yang dipercayai berlaku pada tahun 2014. - Koleksi Viral


Add Comments

You are welcome to share your ideas with us in comments!
EmoticonEmoticon